Har skrivit ner mina tankar kring "bunkern"

 

 

I vår förening bestämde vi oss att vi skulle skriva ner vad vi ville se i idén "Bunkern". Så därför skulle alla som är inblandade i "bunkern" skriva ner sina tankar och idéer i ett word-dokument eller skriva ett provisoriskt "manus" om händelseförloppet osv. Vi utgick från de kriterier vi hade bestämt skulle finnas med i filmen.Så igår drog jag en heldag och skrev ner mitt manus till "bunkern".

 

Det har varit otroligt trevligt att diskutera denna idé som jag hade från början, med de andra i föreningen då flera nya grymma idéer har dykt upp som jag absolut inte hade en tanke om innan. Hela idén från början var väl mer eller mindre ett intressant "katastrof- kortfilm", vars syfte var att kunna leka lite med effekter och göra det ganska intressant. Men nu har den idén faktiskt blivit något mycket större och bättre! Det trodde jag verkligen inte. Tänk vad lite kaffe och trevliga människor kan tillföra!

 

Ska bli riktigt kul att höra vad de andra har kommit fram till på tisdag och på onsdag blir det Manusskrivning på riktigt!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0