Det som var en lek

Okej, vi vann inget på frame i år. Men det kändes redan efter första prisutdelningarna att det var lite fel forum. De gillar mer typ samhällsskildringar i dokumentär stil (ungefär) och filmer som tog upp  ämnen som; relationer, anorexia etc. Så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den saken. Jag personligen gillar att kunna se något intressantare saker som inte är saker som vi en del upplever hemma jämnt. Men jag säger inte att filmerna som vann var dåliga, en del av dem var riktigt bra gjorda så jag säger grattis till dem!

 

Jag är dock jävligt nöjd med vad vi lyckades åstadkomma men det var väldigt tråkigt att inte fler kunde se våran film då våran visning hade 19 platser och vi från föreningen tog upp 95% av dem. Men de som inte har sett filmen kan få se den här!

 

Det som var en lek from William De Young on Vimeo.

 

 

 

Sen tyckte jag att det var jävligt dålig stil att tungviktsfilmen som vann "publikens" pris inte dök upp, fast personerna visste att de hade vunnit sen två dagar tillbaka..


...Nu över till projektet "Bunkern"


Kommentarer
Postat av: LinaSteén Foto

Hej!

Det är ett kortfilmprojekt.

En satsning på unga filmskapare i Östergötland som filmbolaget Eastwood håller i.

Jag gör en kärlekskortfilm som ska vara ca 25 min lång och som ska vara klar i början av 2011 :) ..



Läste lite på din blogg.. Du håller också på med film ?

2010-10-03 @ 21:26:37
URL: http://linasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0