Veckan som har gått.. och det har hänt en hel del.

Så nu sitter jag här på jobbet och kan äntligen ge bloggen en chans.  Nå vad har hänt?

 

Jadu, en hel del faktiskt! Min idé som kläcktes fram i September ska strax bli rörlig film! Nästa helg är det filminspelning i ett av mina skyddsrum som jag har. Kommer bli jävligt kul att få se ett slut på detta och en ny början. Det är rätt stressigt nu med allt. Har skola, jobb, fix hemma, fix med filmen osv.. men jag regisserar i alla fall inte! Känns faktiskt skönt att allt inte hänger på mig just nu men jag kommer fungera som en inspelningsledare, så det kanske gör det ändå? Vi är ett bra team så det kommer nog gå bra och det verkar som de nya medlemmarna har börjat bli lite varma i kläderna med allt detta.

 

Slängde också ihop en poster till projektet som är en försmak till själva känslan om "bunkern" som kommer bli ca 10min och där vi ska försöka tävla med den på GIFFs new talent tävling, som jag nämnde  för några inlägg sedan.

 

Förövrigt är jag jävligt glad att det börjar ske förändringar i föreningen. Känns som den håller på utvecklas och det är jätte skönt att höra. Vi kanske kommer ha våra nya lokaler i ABF huset vid järntorget och med då ha tillgång till flera datorer, för att redigera film. Detta betyder nu att jag måste lära mig final cut pro.....

 

Nu måste jag fortsätta rätta prov och ha lektion, men som sagt det händer en hel del, både på projektet och om den förening jag är med i. Joina våran föreningsuppdate mojs på fejjan vet jag, om du vill veta mer. Postar lite bilder från inspelningsplatsen osv när det är aktuellt.

 

Fejsbookmojsen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0