bilder från inspelningshelgen!

Inspelningshelgen hos mig var krävande men jävligt kul! Här är bilder jag lyckades ta under den helgen!

 

Snöns kom under helgens aktiviteter.

 

Gänget samlade inför inspelningen nere i skyddsrummet. Men först behövde vi äta!

 

Sofie och resten gör varma mackor!

 

Blev fyra plåtar av varma mackor tror jag..

 

Fixar med allt i skyddsrummet innan vi började filma.

 

Julia skötte kameran första passet.

 

Peter och Elin som både är medlemmar i föreningen och ställde upp som skådisar för projektet.

 

Vågade inte pilla på knappen, men tyckte den var jävlig häftig på något sätt. Att den just nu var inställd på fred. Hur skulle det vara om den var inställd på Krig?

 

Jeanna tog det lugnt under pauserna. Det blir som sagt en hel del tid att vänta på alla saker innan man börjar spela in igen.

 

Owen blev våran inofficiella ljudkille!

 

Jag iklädd militärkläderna då jag hade gjort min lilla roll i filmen. Linnéa våran regissör bredvid mig.

 

Det var en lång men ack så rolig helg! Nu skall det redigeras!

 


Kommentarer
Postat av: Joel Burman

Ser riktigt bra ut!



Fan vilken Lost känsla vid proppskåpet.

2010-11-25 @ 20:39:04
URL: http://www.joelburman.com
Postat av: wille

visst är det :D jag har funderat länge på vad som skulle hända om man drog ner den på krig. antagligen så skulle nöd lyset gå igång och några andra saker.. men vet inte riktigt :)

2010-11-26 @ 09:53:55
Postat av: Ted Jönsson

Bilden på proppskåpet var härlig!

Gillar den på Owen också med Staffan i bakgrunden

2010-11-27 @ 15:17:26
URL: http://kafeamerika.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0