Val - Plugg - Manus - trötthet

Jag har vaknat upp från denna mardröm och jag har insett att det är på riktigt, tyvärr. Valet har gjort att jag inte har varit speciell sugen på att skriva något men det är väl bara att fortsätta helt enkelt.

 

Hade lite snack om manuset och hur hela filmen egentligen ska handla om igår och jag tycker att vi börjat forma den så pass att den går att genomföra. Att den är vettig överhuvudtaget. Ska presentera projektet och vad vi har kommit fram till på vårat föreningsmöte idag. Hoppas att folk är intresserad att medverka i detta projekt då jag tror att det kan bli riktigt bra!

 

 

Ska palla mig iväg och plugga nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0