Plugg och manusskrivning

Söndagen är här. Jag försöker med alla medel att fokusera på mitt pluggande men ändå så drar mina blickar till datorn. Och när jag inte sitter där och verkligen försöker plugga, så kan jag inte undgå att komma på idéer om filmscener eller andra liknande saker i mitt huvud. Som svampar i skogen ploppar de upp och jag försöker som oftast få ner den på papper. (oftast är dom rätt kassa men ändå)

 

Men jag ska försöka komma igång lite med allt det där. Får strukturera det lite. Jag har en idé kring en kortfilm för GIFFs kortfilms tävling som jag hoppas kunna utveckla. Vi får se hur det blir med det. För jag blir så väldigt peppad när man ser riktigt schysta kortfilmer som andra har gjort när man surfar runt i cyber rymden. Som denna tex.

 

 

Paranoia - Trailer from Sandeepan Chanda on Vimeo.

 

Fan vad jag vill se mer av denna alltså!

 

Men min nya idé (om det blir något) kommer kanske handla om en katastrof.  Tills dess...


Kommentarer
Postat av: danyH

Behöver du en skådespelare för någon av dina filmer så finns jag tillgänglig :)

Hör av dig!



M.v.h. Dany Hallberg

2010-09-14 @ 02:47:43
URL: http://danyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0