Trötthet

Har varit otroligt trött den här veckan. (och veckan är inte slut än!) Men förhoppningsvis ska mitt liv bli lite stabilare nästa vecka.

 

Mina vänner i filmföreningen vann tyvärr inte N00maratonet, men de som vann var väldigt duktiga de med!

 

Så vad händer då? Jag och några andra bollar lite idéer kring ett manus för höstprojektet, som vi förhoppningsvis ska kunna filma och skicka in till GIFF innan december slut. Vi får se hur långt vi kommer med det. Det skulle dock vara väldigt kul att få tävla med en film i den festivalen!

 

Vad vi har fastställt i manuset är att vi kommer se jorden, vi kommer höra ett larm, vi kommer befinna oss i ett klaustrofobisk ställe. Mer kommer när jag vet mer.


Kommentarer
Postat av: Samikorpela

Manuset låter väldigt intressant - måste höra av dig när ni kommit längre. Ta gärna upp det också på tisdag så får vi se om ngn mer är intresserad att spåna med er. Själv är jag sugen på att göra en reklamfilm...

2010-09-16 @ 01:45:58
URL: http://samikorpela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0