The Walking dead

Denna serie är förmodligen sjukt hypad runt om i världen och förväntningarna är säkert skyhöga. Men det är inte därför jag skriver ett inlägg om den. Jag skriver ett inlägg om den, just för att jag vill uppmärksamma och ge lite credd till killen som faktiskt gjorde sin egna trailer/titelsekvens för tv-serien. Den är faktiskt är riktigt bra gjord! Jag hoppas verkligen att de helt enkelt går på hans idé och skiter i allt annat som de har säkert lagt flera hundratusen dollar på. Det skulle faktiskt tjäna på det, samtidigt som de skulle göra ett fan riktigt glad!

 

Vilket fall som helst här har ni klippen!

 

Original trailern

The Walking dead trailer from fais on Vimeo.

 

 

The awesome new opening titel! av Daniel Kanemoto

THE WALKING DEAD "Opening Titles" from Daniel Kanemoto on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0