Frame Filmfestival




"Hej William

Tack för ditt bidrag till framefestivalen!
Din film kommer att visas kl 12.00 på Hagabion i Göteborg den 2oktober."


Vänligaste hälsningar Jessika Jankert
Koordinator frame


Detta mail fick jag igår! Så klockan 12.00 på min födelsedag ska filosoffilmernas vårprojekt, som jag regisserade, visas på Haga bion. Känns ju lite läskigt måste jag säga. Har alltid svårt att se grejer som man har varit involverad i på "riktigt" liksom. Men ska bli kul att se det med alla som har medverkat i filmen såklart! Det är ju något man ska vara stolt över, även hur det än kommer att bli.


Dock ska jag faktiskt till Hagabion på Tisdag den 14 september kl.18-20.30, då för se alla bidragen till n00maratonet som mina vänner deltog i under helgen. Hoppas de vinner!


Något som är nytt med Frame filmfestival är att man kan också vinna publikens pris! Detta vinner man igenom att folk röstar på ens film på denna sida Frames hemsida. Så där kan man se vilka bidrag som är anmälda och vilken kategori man tävlar i, samt att man kan då rösta på vilken som ska vinna priset! Nämnde jag förestän att våran film hette Det som var en lek? ;)






Så gå in och rösta! Så ses vi på Hagabion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0