"Bunkern" - Samis bilder!

En vän till mig, Sami skickade riktigt snygga bilder på ett ställe som skulle funka skitbra för vårat projekt i höst. Projektet går under namnet "Bunkern" för tillfälle .Tänkte visa er en bild som jag fick som jag verkligen älskar!

 

Dörren är precis som jag har tänkt mig! När jag först skissade/tänkte på idén så var det faktiskt en sådan dörr som först kom upp i  mitt huvud. En sådan dörr jag ville ha i filmen och nu har Sami hittat en! En fet jävla ståldörr med två hjul som man måste snurra på för att stänga rummet. Så det tackar jag verkligen för. Nu när vi i princip ett ställe att filma på kan vi fokusera på att knyta ihop projektet, så att vi hinner göra klart den innan den 30e december.

 

Så tack ska du ha Sami!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0