Sverige är litet

Jag insåg detta redan i somras. Då träffade jag på en gamla vän från mitt tidigare liv på ICA, fem minuter från där jag bor. Så efter de trodde jag att jag aldrig skulle få uppleva det där igen. Men ack vad fel jag hade.

 

Så igår träffade jag en annan gamla vän från mitt tidigare liv. Det var åtta år sen minst som jag sist träffade honom men det var jävligt trevligt att snacka med han. Men vad hände sen då? Jo det slutar med att jag han och Love som jag har hängt med sen i somras, efter att vi träffades på ICA, satt hemma hos mig och hade en lite fest. Vad är oddsen på de egentligen? Dessa personer har bott ungefär 13-15timmar från mig med tåg och vi alla träffas i Götet. Oddsen är jävligt små enligt mig.

 

Förövrigt kan jag säga att filmprojektet Bunkern går framåt! Regissör, skådisar, ja allt är liksom spikat i princip! Ska bli riktigt kul att se hur detta blir!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0