Ut med det gamla in med de nya!

Sådär ja! Nu var eftertexterna klara på projektet jag och flera andra har sysslat med de senaste månaderna. Känns jävligt skönt! Nu ska den skickas in till Frame filmfestival i kväll och sen så kommer vi kunna få se den på Hagabion den andra oktober i år!

 

Så nu kan jag äntligen börja med det nya projektet. Håller faktiskt på med två. Ena är ett projekt för att testa lite olika effekter i After effects och de andra är faktiskt en stop motion idé som faktiskt ska bli av!

 

Kolla hur mycket skit jag har samlat på mig de senaste dagarna för att jag ska kunna bygga upp scenerna i stop motion filmen! Manuset håller faktiskt på ta form nu och jag hoppas det blir bra. Kan ju alltid sluta med en film eller i ren katastrof! Den som lever får se som sagt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0