Snygga DSLR klipp

Jag tänkte dela med mig av mina favorit DSLR klipp.

Det finns jävligt snygga kortfilmer, videoklipp etc som är tagna av Canons 550D, 7D, 5D mark II etc etc och varenda gång jag ser dem blir jag helt jävla förvånad över hur snyggt klippen blir.  

 

Här är några favoriter.

 

Soldat - Canon 550D Test from KaptenBuse on Vimeo.

 

 

What's lurking in the garden - Macro from Gary White on Vimeo.

 

 

Burning Man from breitbild.tv on Vimeo.

 

 

Adventure in Glaskogen's nature reserve from Daniel Gustafsson on Vimeo.

 

 

It's snowing in my neighbourhood... from Daniel Gustafsson on Vimeo.

 

Finns flera men här är några i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0