Shut up and make a movie

För att reda ut eventuella frågor kring bloggen.

Detta är en blogg som ska ge de inspiration och idéer kring många olika saker inom filmvärlden.

Som tex, hur man bygger en kamera-rigg till awesome videos om hur man redigerar och lägger på effekter.

Jag kommer posta också flera projekt jag håller på med och försöka inspirera er förhoppningsvis.

 

Bloggen kommer förmodligen inte handla om massa jävla filmrecensioner, utan om jag gillar en film så säger jag kort och gott- se filmen, varför? för att jag är bäst.

 

Den kommer inte heller handla om sofistikerade bajsskriverier  om kultur och film, jag är så jävla kulturig och häftig och jag bär en scarf och går på konstutställningar etc etc.  "Look at me, im so i ett kulturfack! "

 

Målet är, Shut the fuck up, ställ dig upp gå ut och gör en film, oavsett hur bra den än blir. Man är alltid en amatör i början. Man kan inte göra ett gudomligt mästerverk redan från start. Det krävs övning och erfarenheter. Men jag tycker ni är fucking awesome ifall ni vågar att göra det. Stå för filmen, även om det är massa Star Wars lightsaber effekter som hundratusen andra personer har gjort. So what, du har aldrig gjort det så det är ju grymt bra gjort av dig!

 

Do it yourself.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0