När man dammar ut sina skelett ur garderoben.

Vad hittar man inte då? Jo några trevliga bilder från mitt första försök att göra en kortfilm!

Gamla bekantar till mig är "skådisar" i denna kortfilm.





Den onda skurken i filmen. 



Och våran hjälte!




Det som jag var mest nöjd med den filmen var faktiskt rekvisitan.

 

Jag och min kompis fixade ihop rätt mycket. framförallt så svarvade vi fram ett gevär som vi blev riktigt nöjda med.



Ganska klyschigt att mitt första försök till kortfilm var en "krigsfilm". Men men, man lär sig alltid något nytt när man filmar och göra filmprojekt. Manuset till detta var ju katastrof faktiskt men rekvisitan var jag otroligt nöjd med.


Så denna film kommer ni nog aldrig att få se, den ligger och trycker i en gammalt valv, långt borta från nyfikna åskådare. (jag har inte ens filmen på en dvd eller liknande)  Men som jag sa så är det alltid kul att hitta gamla bilder från projektet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0